
When the Kiss Cam Becomes a Crisis: The Coldplay-Astronomer Scandal and What Every Executive Must Learn About Visibility
This is the age of accidental virality.
You don’t need to be an influencer to have your name trending.

Why Crisis Management is the Key to Brand Survival in the Digital Age
In today’s fast-paced digital world, a crisis can unfold in a blink of an eye. Whether it’s a public relations disaster, a product failure, or negative social media or media coverage, the way brands respond can either make or break their reputation.

PR Has Changed: Why Personal Branding Is the Future of Influence
For decades, public relations revolved around securing media coverage. A well-placed article in a major newspaper or a TV segment was the gold standard of influence. But in 2025, that’s no longer enough – If you don’t have a personal brand, you’re invisible. As someone who has built PR strategies for top executives, global brands,…

5 բան, որ յուրաքանչյուր անձնական բրենդ պետք է ունենա
Հստակ նպատակ Վերցնում ենք մի կտոր թուղթ և մատիտ: Գրում ենք, թե ինչի եք ուզում հասնել մեր անձի բրենդի բարելավման միջոցով եւ ինչպես եք ցանկանում, որ մարդիկ ձեզ ընկալեն: Միգուցե դուք շատ տաղանդավոր դիզայներ եք, որը ցանկանում է, որ ավելի շատ պոտենցիալ հաճախորդներ իրեն բացահայտեն: Կամ՝ բլոգեր եք, ով ցանկանում է ստեղծել լավ կոնտենտ իր…

5 things every personal brand needs to have
5 things you need to know before you start building your brand

Crisis management VS Crisis prevention – Why Companies Should Invest in Having a Solid Crisis Support Team
Crisis is a matter of a WHEN, not an IF. There are a lot of techniques and strategies that experienced crisis consultants will use to make sure you get out of the situation with minimum damage. So when picking your PR team or agency, make sure you have the crisis part covered as well. A good crisis manager is not cheap, but is indeed worth the investment, considering that you have your rears of work and reputation at stake.

Միջոցառումների կազմակերպում – ինչու՞ վարձել մասնագիտացված ընկերություն
Ավելի քան տասը տարվա ընթացքում հանրային կապերի ոլորտում լսել եմ հնարավոր եւ անհնարին տարբեր մեկնաբանություններ պոտենցիալ հաճախորդներից, ու հենց մեր ոլորտի հետ կապված մեկնաբանություններն ու միֆերին հավատալը ստիպում են ինձ մտածել, որ բիզնեսների մեծ մասը հանրային կապերն ուղղակի լուրջ չի ընկալում ու , հետեւաբար կարեւոություն չի տալիս դրան։ Միջոցառումները, լինեն դրանք մեծ թե փոքր, հանրային…

Տեղեկատվական պատերազմներ. Ի՞նչ է պետք իմանալ
Վերջին շրջանում հատկապես շատ է ակտիվացել մեր թշնամին։ Չնայած, երբեք էլ պասիվ չի եղել։ Նույնիսկ հարաբերականորեն հանգիստ պայմաններում թշնամու քարոզչամեքենան աշխատում է գրեթե անդադար։ Ռազմական էսկալացիաներին զուգահեռ, սակայն, ցանկացած երկրում ակտիվանում է նաեւ տեղեկատվական քարոզչությունն ու դեզինֆորմացիան։ Թշնամու նպատակն է՝ կեղծ ու ոչ հավաստի տեղեկություններով խուճապ առաջացնել բնակչության շրջանում, իսկ վախեցած ու խուճապահար քաղաքացին շատ…

Մի քանի խորհուրդ ճգնաժամային իրավիճակից դուրս գալու համար
Ճգնաժամային հաղորդակցություն կամ՝ ի՞նչ անել ճգնաժամի դեպքում Շատ հաճախ, ու ոչ միայն Հայաստանում, կազմակերպությունները, երբ հանդիպում են ճգնաժամային իրավիճակի, առաջին ռեակցիան սովորաբար լինում է՝ ոչինչ չանել՝ ինքնիրեն կանցնի։ Գործնականում, սակայն, ճգնաժամի ժամանակ ոչինչ չանելը խորացնում է իրավիճակն ու էլ ավելի պարարտ հող նախապատրաստում՝ հետագա հնարավոր ճգնաժամերի համար։ Իսկ իրականությունը մեկն է՝ ցանկացած ոլորտում ու ցանկացած…

Ինչո՞ւ Ռիհաննան չի վճարվել «Super Bowl»-ի իր ելույթի համար
Super Bowl-ի եզրափակիչ խաղը մեծ հետաքրքրություն է ներկայացնում իրենից ոչ միայն սպորտի երկրպագուների, այլև գովազդի մասնագետների համար: Միացյալ Նահանգներում այս իրադարձությունը տարվա կարևորագույն սպորտային իրադարձութուններից է: Ամերիկացիները Սուպեր Բոուլը դիտում են հիմնականում հեռուստացույցով, ընտանիքի ու ընկերների հետ միասին: Իսկ ողջ աշխարհն էլ սպասում է միջոցառման ընդմիջմանը, որտեղ, որպես կանոն, մեծ շոուով հանդես են գալիս այնպիսի…