
5 բան, որ յուրաքանչյուր անձնական բրենդ պետք է ունենա
Հստակ նպատակ
Վերցնում ենք մի կտոր թուղթ և մատիտ: Գրում ենք, թե ինչի եք ուզում հասնել մեր անձի բրենդի բարելավման միջոցով եւ ինչպես եք ցանկանում, որ մարդիկ ձեզ ընկալեն: Միգուցե դուք շատ տաղանդավոր դիզայներ եք, որը ցանկանում է, որ ավելի շատ պոտենցիալ հաճախորդներ իրեն բացահայտեն: Կամ՝ բլոգեր եք, ով ցանկանում է ստեղծել լավ կոնտենտ իր լսարանի համար: Գուցե դուք գրող եք, որը ցանկանում է հրապարակայնություն ձեռք բերել: Հիշեք, որ ամեն բան կարելի է խթանել, առաջխաղացնել, ցանկացած կարելի է ստեղծել ու հաջողել՝ պայմանով, որ դուք հստակ և անկեղծ լինեք ինքներդ ձեզ հետ, թե ինչ եք ուզում:
Ի՞նչ եմ անում ես իմ հաճախորդների համար
- Իրենց հետ հանդիպմանը գնում եմ հարցաշարով, տալով նրանց անհամար հարցեր, որոնք ի վերջո կօգնեն մեզ սահմանել նրանց հստակ նպատակն ու հասկանալ, թե ինչպես պետք է կառուցել իրենց բրենդը
- պատրաստել կարիքների քարտեզ։ Այն բացերի, որոնք ունի մեր պոտենցիալ թիրախային լսարանը և ինչպես ենք մենք պատրաստվում դրանք բավարարել
Հստակ թիրախային լսարան՝ Այո, դուք պետք է հստակ իմանաք, թե ու՞մ եք ցանկանում հասնել եւ ներգրավել ձեր օնլայն եւ օֆֆլայն գործունեության մեջ:
Նկատի ունեցեք, որ գրեթե անհնար է թիրախավորել լայն հանրությանը. որքան ավելի կոնկրետ լինի ձեր թիրախը, այնքան ավելի լավ արդյունքներ կլինեն:
Ի՞նչ եմ անում ես իմ հաճախորդների համար
- Ֆիլտրում եմ թիրախային լսարանն ըստ տարիքի/սեռի և զբաղմունքի
- Երկրորդ կետի հիման վրա՝ ընտրելով նրանց համար լավագույնս աշխատող սոցիալական մեդիա հարթակները: Նույնիսկ եթե հաճախորդը կարծում է, որ պետք է ինչ-որ թրենդային բան անի, ասենք՝ երգի կամ պարի տիկտոկում, ես անպայման հետ կհամոզեմ իրեն այդ գաղափարից, եթե դա մեզ անհրաժեշտ արդյունքները չի տալու: Մենք այդքան ժամանակ չունենք
- այնուհետև ես գտնում եմ բոլոր այն միջոցառումները, որտեղ իմ թիրախային լսարանը կարող է լինել, այն լրատվամիջոցները, որոնց իմ թիրախային լսարանը կարդում եւ հետեւում է, և հայտնի մարդկանց, որոնց նրանք հետևում են:
Չափազանց հեշտ է, չէ՞:
Սոցիալական մեդիայի ներկայություն
Այո, դա կարևոր է։ Շատ կարեւոր։ Այնուամենայնիվ, ձեզ, որպես անձնական բրենդ, պետք չի, որ լինեք բոլոր հնարավոր SM հարթակներում: 1-ին կետում կատարած ձեր հետազոտության հիման վրա դուք, անկասկած, կարող եք բացահայտել, թե որտեղ է ձեր թիրախային լսարանը ավելի ակտիվ, ու գործունեություն ծավալեք հենց այդ մեդիաներում։
Ի՞նչ եմ անում ես իմ հաճախորդների համար
Սկսում ենք քչից- վերցրեք մեկ սոցմեդիա հարթակ, մանրամասն ուսումնասիրեք ու ձեր կոնտենտը հասցրեք թիրախին, ապա աստիճանաբար հ: Իրոք, անհնար է և ոչ այնքան արդյունավետ, որ բոլոր հնարավոր սոցիալական մեդիա հարթակներն ու սկուտեղը գերազանցեն դրանց բոլորին: Եթե բիզնեսմեն եք, կարող եք մտածել LinkedIn-ի մասին, այնուհետև ավելացնել Instagram-ը կամ Facebook-ը։ Եթե դուք բլոգեր եք, ապա Instagram-ը և tiktok-ը կարող են դառնալ սոցիալական մեդիա հարթակներ:
Ռազմավարություն
Կարծում եմ, որ ավելի լավ կլիներ, եթե սա դնեի առաջին տեղում, քանի որ առանց ճիշտ մշակված ռազմավարության դուք հեռուն չեք գնա: Եթե դուք արթնանում եք և ցանկանում եք այժմ նկարահանել 13 տեսահոլովակ և դրանք միանգամից տեղադրել, ապա դա այնքան էլ լավ գաղափար չէ: Ձեր բովանդակության նախօրոք պլանավորումը ձեր հաջողության բանալին է:
Ավելի լավ է շաբաթական 1 գրառում, բայց հետևողականորեն, քան 123 հիմա, և լռություն գալիք ամիսների համար:
Նվիրում
Եթե դուք նախատեսում եք սկսել զբաղվել ձեր անձի բրենդով, ապա պետք է պլանավորեք շարունակել։ Հիշեք, որ շատ դժվար կլինի վերսկսել, երբ սկսել եք և հանձնվել: Այսպիսով, սկսեք ձեր անձնական բրենդինգի ջանքերը միայն այն ժամանակ, երբ իսկապես պատրաստ եք:
ԵՎ հիշել’ք որ Անձնական բրենդինգը ոչ միայն ձեր սոցիալական մեդիայի էջերում լավ բովանդակություն տեղադրելու համար է, այլ այն, որ դուք դառնաք այն «բրենդը», որը ցանկանում եք, որ մարդիկ տեսնեն: Իսկ դա ներառելու է՝ թե’ նետվորքինգ կոչվածը, թե’ տարբեր հանդիպումները, մասնակցություններ տարբեր կոնֆերանսներին և շատ ավելին, քան պարզապես երբեմն-երբեմն սոցիալական ցանցերում ինչ-որ բան հրապարակելը:
ԵՎ վերջում՝
Ձեր անձնական բրենդը ստեղծելն ու զարգացնելը դժվար գործ է: Դուք միշտ չէ, որ հաջողության կհասնեք, եւ այո, դուք անմիջապես չեք հաջողի: Պատրաստ եղեք երկար ճանապարհորդության, և եթե ամեն ինչ ճիշտ արվի, դուք կդառնաք այն բրենդը, որն ուզում եք, որ լինեք:
Խորհրդատվության կարիք ունե՞ք: Ես այստեղ եմ՝ օգնելու. կապ հաստատեք հիմա և եկեք միասին կերտենք ձեր անձի բրենդը:
Չգիտե՞ք որտեղից սկսել: – Ահա ձեզ համար հիանալի գիրք https://amzn.to/3SFGN80
Ձեր՝ Էմմա